Key-accountmanagement Duitsland
Wij krijgen jouw producten in het winkelschap
Het gaat er niet om wat je kunt, maar om wie je kent!
Met ruim 20 jaar ervaring met het verkopen van producten aan supermarkten in Duitsland, kennen wij veel inkopers en category managers persoonlijk.
Key-accountmanagement Duitsland bij ons, maakt dat wij jouw producten via zeer korte lijntjes weten voor te stellen bij de juiste personen. Wij hoeven niet langs de centrale of de receptie. Heb jij dat al eens geprobeerd?
Key-accountmanagement Duitsland
Eerste stap is het vinden van nieuwe klanten om jouw producten aan voor te stellen. Wij weten de juiste buyer of category manager te bereiken en zorgen ervoor dat jouw producten onder zijn of haar aandacht worden gebracht.
Doel is dat jouw producten worden opgenomen in het assortiment: de Listing!
Wij bewaken de rotatie en de omzet. Samen met jou bedenken wij acties om de rotatie van jouw producten in het schap continu te laten toenemen.
Wij onderhouden het contact met de inkoper en zijn aanwezig tijdens de jaargesprekken. Wij kennen de inkoper, spreken de Duitse taal en zijn volledig op de hoogte van de Duitse cultuur als het gaat om succesvol zakendoen met elkaar.
Wir leben Verkauf
Ontdek ook onze andere diensten
Handelsagent voor de Duitse markt
Als handelsagent voor de Duitse markt zorgen wij in de eerste plaats voor nieuwe klanten. Waarbij de definitie van een klant voor ons niets anders is dan iemand die zijn rekeningen betaalt. Doordat wij al vele jaren actief zijn als handelsagent in Duitsland, kennen wij alle grote supermarktketens en groothandels. Biologisch én conventioneel.
Na het binnenhalen van de zogeheten "Listung", verzorgen wij de activatie op de winkelvloer. In de eerste maanden draait alles om rotatie. Jouw producten moeten langs de kassa. Er zijn vele mogelijkheden van winkelactivatie, maar wij zijn vaak zelf terug te vinden in de winkels met een schort voor en een dienblad in onze hand. Hallo Dame und Herr, möchten Sie mal probieren?
De omzet wordt door ons nauwlettend in de gaten gehouden. Welke producten lopen wel en welke verkopen minder. Zijn het bepaalde verkooppunten die achter blijven of het juist heel goed doen. Reden voor ons om de winkels te bezoeken. Iets dat jij dus niet zelf hoeft te doen.
Voortdurend zoeken wij naar wegen om de omzet te vergroten en om zo de producten in het schap te "verankeren". Wij werken toe naar een jaargesprek dat meer een formaliteit is, want alles loopt naar wens. En die jaargesprekken op locatie in Duitsland? Die voeren wij voor jou!